HTML

Technolodzsí

Technologia, számítástechnika humorosan.

Utolsó kommentek

Linkblog

Archívum

Bemutatkozás

2007.09.02. 11:14 :: 1up81

Olyan menő dolog ez manapság, hogy már én sem akarok kimaradni belőle. Én is bloggerré váltam.
Ebben a blogban vicces (vagy kevésbé) technikai dolgokról, szofverekről, hardverekről, és egyéb kütyükről olvashattok, meghozzá egy full-extrásan hozzáértő sráctól.
Magamról: tínédzser éveit taposó, vidéken élő (azért nem a répafőd közepén, 2000-es konfigról író fiú vagyok, azért valamennyire vágom a számítástechnolodzsiát, a helyesírás nem az erősségem, szerintem ezt tapasztalni fogjátok..., zeneileg a Limp Bizkit, a Rammstein, a Lordi és a SlipKnoT áll hozzám közel, és vannak márkabeli megrögződéseim, mint például telefonból csak Sony Ericsson.
Ennyit rólam, jöhetnek a kütyük. :D

Szólj hozzá!

Címkék: bemutatkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://technolodzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr92155250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása